Problemer med NSS mobil app?

Publisert: av Norges Sildesalgslag

Opplever du problemer med å få oppdatert opplysninger på NSS mobil app? Løsningen er enkel: Under Oppsett» - velg reset og oppdater på nytt.

Med NSS appen er du alltid oppdatert på siste nytt fra det pelagiske fisket. 
Den siste tiden har det kommet tilbakemeldinger om at noen har problemer knyttet til oppdatering av data.
For å få synkronisert alt velger du Reset –knappen som finnes under «oppsett».


Appen med prisdetaljer er ment for bruk basert på mobilklient ExpandIt aboneneter.
PINkode og brukernavn må oppgis ved nedlasting.

Tips og triks:
·         Snu telefonen sidelengs når du benytter innmeldingsjournalen.  Da vil du se mer informasjon på hver linje
·         Dra fingeren over fargeikonet på innmeldingskartet – da vil du få informasjon om kvantum og rutenummer innenfor dette området
·         Zoom inn og ut i innmeldingskartet ved å dra pekefinger og tommel sammen/fra hverandre. 

Har du ikke NSS mobil app? 
Last den ned fra Itune app-store her: http://itunes.apple.com/no/app/nssmobile/id435932937?mt=8

Dersom du ikke har tilgang til markedsplassen på Ekstranett i dag, - må du benytte deg av den utgaven av appen som heter LITE – og som er uten prisinformasjon.  Denne er tilgjengelig for alle.

Appen er gratis.

Siste nytt