Ny leverandør av kredittforsikring
Sildelaget har skiftet leverandør for kredittforsikringen fra Atradius til Allianze Trade (tidligere Euler Hermes) fra 1. juni 2022
Youtubevideoar og oppdateringar på Facebook er avgjerande for omdømmebygginga til reiarlaget Hermes.
- Vi brukar sosiale medium aktivt for å nå fram med vår bodskap og vise korleis livet er på sjøen, seier Jan Roger Lerbukt, dagleg leiar i Hermes.
Dette skriver Fiskebåt.
Nye metodar
På ombordfrystkonferansen i Ålesund i dag, viste han korleis reiarlaget brukar nye metodar for å nå ut til både kundar og publikum. Eit viktig tiltak både for å drive kundekonktakt og med tanke på rekruttering.
- Vi brukar Facebook som vår hovudkanal og har i dag rundt 3500 følgarar som følgjer oss dagleg. I tillegg legg vi ut videoar på Youtube, seier Lerbukt
BBC-program
Desse videoane har også før til at reiarlaget har fått plass i britiske BBC. I programserien ”verdas tøffaste jobbar” har reiarlaget fått vist seg fram.
- Vi viser folka og fiskarane og i svært liten grad fisk. Det kan vere vakre nordlysbilde, ei helsing på 17. mai eller bilde der vi brukar humor, seier Lerbukt.
Tilførselen av kaldt, ferskt og næringsrikt vann fra vest er avgjørende for økosystemet i Norskehavet og de pelagiske artene
Rederiet Rogne AS har bestilt en ny 83,00 m kombineret snurper/trawler hos Karstensens Skibsværft A/S
For første gang har havforskerne gjort en systematisk kartlegging av alle faktorer som kan sette kysten under press. Det gir en oversikt over den totale belastningen kysten vår blir utsatt for.
Fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran har i dag fastsatt en norsk makrellkvote på 278 222 tonn.
Havforskningsinstituttet er tildelt midler fra Forskningsrådet for å forske på hvilke effekter vindkraft fra Hywind Tampen har på pelagiske fiskerier
Rederiet Hargun Havfiske AS har bestilt en ny 83,00 m kombineret snurper/trawler hos Karstensens Skibsværft A/S