Prisinfo på vår app

Publisert: av Roar Bjånesøy

Manglende prisinfo på appen for Iphone brukere

Sildelaget har registrert at noen brukere har mistet prisinfo på vår app, dette er i hovedsak Iphone brukere.

For å fikse problemet, logg ut og så inn igjen på appen. Dette vil løse problemet. 

Når du skal logge inn igjen, trenger du to-trinnsverifiseringskode fra Guardian appen.


De som har fått ny mobil uten å oppdatere dette i våre systemer må kopiere koden fra Guardian manuelt - hvis tilfelle gjør følgende:

1. Logg ut fra Sildelagsapp
2. Gå inn på Guardian - trykk inn på firkanten med "Norges Sildesalgslag" midt på skjerm - nederst i det nye bildet - "kopier" koden
3. Gå inn igjen i Sildelagsappen - logg inn med brukernavn og passord
4. Så prøver Sildesalgsappen å få kontakt med Guardian - Trykk derfor på: "Angi kode mauelt"
5. Lim inn koden fra Guardian

Da skal du være good to go!

Siste nytt