Prisinfo på vår app
Manglende prisinfo på appen for Iphone brukere
29.06.2022 15:30Sildelaget har registrert at noen brukere har mistet prisinfo på vår app, dette er i hovedsak Iphone brukere.
For å fikse problemet, logg ut og så inn igjen på appen. Dette vil løse problemet.
Når du skal logge inn igjen, trenger du to-trinnsverifiseringskode fra Guardian appen.
De som har fått ny mobil uten å oppdatere dette i våre systemer må kopiere koden fra Guardian manuelt - hvis tilfelle gjør følgende:
1. Logg ut fra Sildelagsapp
2. Gå inn på Guardian - trykk inn på firkanten med "Norges Sildesalgslag" midt på skjerm - nederst i det nye bildet - "kopier" koden
3. Gå inn igjen i Sildelagsappen - logg inn med brukernavn og passord
4. Så prøver Sildesalgsappen å få kontakt med Guardian - Trykk derfor på: "Angi kode mauelt"
5. Lim inn koden fra Guardian
Da skal du være good to go!